Uncategorized

اخبار برتر سال 2023


به نظر می رسید که در سال 2023، هوش مصنوعی (یا به طور خاص تر، هوش مصنوعی مولد) همه سرفصل ها را به خود اختصاص داد. در دنیای CRM، فروشندگان فناوری تلاش کردند تا مدل‌های زبان بزرگ خود را ایجاد کنند یا فناوری را از سایر فروشندگان در نرم‌افزار خود ادغام کنند. هنگامی که یک فروشنده با یک راه حل مولد AI ارائه شد، کاربران نهایی به تکاپو افتادند تا ببینند چگونه می توانند آن را در خدمات مشتری، فروش و عملیات بازاریابی خود بگنجانند. و همانطور که فهرست زیر از 10 خبر برتر سال 2023 در DestinationCRM.com (که با استفاده از معیارهای داخلی خودمان گردآوری شده است) نشان می دهد، تمام مقاله ای که باید انجام می داد ذکر genAI بود و توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کرد.

G2 رشد انفجاری چت بات را گزارش می دهد

گارتنر: داده‌های مشتری و آنالیز اولویت‌های خدمات مشتری برتر در سال 2023

Salesforce همه چیز را در GPT با GPT انیشتین وارد می کند

ادوبی هوش مصنوعی فایرفلای را تولید می کند

مشتریان همچنان پشتیبانی صوتی را ترجیح می دهند

10 روشی که هوش مصنوعی مولد می تواند تجارب مشتری را بهبود بخشد

بلندگوهای Verint از اتوماسیون درخواست می‌کنند تا شکاف تعامل با مشتری را ببندد

NICE’s CX Head اتوماسیون و هوش مصنوعی را در Interactions دو برابر می کند

بلندگوهای Pega iNspire شاهد فراگیرتر شدن هوش مصنوعی هستند

گارتنر هوش مصنوعی مولد را در اوج انتظارات متورم قرار می دهد

پوشش های CRM

رایگان

برای مشترکین واجد شرایط

اکنون مشترک شوید شماره فعلی مسائل گذشته



Source link