به نظر می رسید که در سال 2023، هوش مصنوعی (یا به طور خاص تر، هوش مصنوعی مولد) همه سرفصل ها را به خود اختصاص داد. در دنیای CRM، فروشندگان فناوری تلاش کردند تا مدلهای زبان بزرگ خود را ایجاد کنند یا فناوری را از سایر فروشندگان در نرمافزار خود ادغام کنند. هنگامی که یک فروشنده با یک راه حل مولد AI ارائه شد، کاربران نهایی به تکاپو افتادند تا ببینند چگونه می توانند آن را در خدمات مشتری، فروش و عملیات بازاریابی خود بگنجانند. و همانطور که فهرست زیر از 10 خبر برتر سال 2023 در DestinationCRM.com (که با استفاده از معیارهای داخلی خودمان گردآوری شده است) نشان می دهد، تمام مقاله ای که باید انجام می داد ذکر genAI بود و توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کرد.
G2 رشد انفجاری چت بات را گزارش می دهد
گارتنر: دادههای مشتری و آنالیز اولویتهای خدمات مشتری برتر در سال 2023
Salesforce همه چیز را در GPT با GPT انیشتین وارد می کند
ادوبی هوش مصنوعی فایرفلای را تولید می کند
مشتریان همچنان پشتیبانی صوتی را ترجیح می دهند
10 روشی که هوش مصنوعی مولد می تواند تجارب مشتری را بهبود بخشد
بلندگوهای Verint از اتوماسیون درخواست میکنند تا شکاف تعامل با مشتری را ببندد
NICE’s CX Head اتوماسیون و هوش مصنوعی را در Interactions دو برابر می کند
بلندگوهای Pega iNspire شاهد فراگیرتر شدن هوش مصنوعی هستند
گارتنر هوش مصنوعی مولد را در اوج انتظارات متورم قرار می دهد
رایگان
برای مشترکین واجد شرایط
اکنون مشترک شوید شماره فعلی مسائل گذشته